Langere wachttijden aan de telefoon
//=$text05;?>De afgelopen maanden zien wij een toename in het aantal patiënten dat naar onze praktijk belt. Helaas is hierdoor de wachttijd aan de telefoon opgelopen. We geven u daarom graag een aantal tips zodat u zo snel mogelijk de juiste zorg ontvangt.
Uw vraag
Bedenk vooraf alvast wat precies uw vraag is. Is de vraag alleen door de huisarts te beantwoorden? Of zou u wellicht beter terechtkunnen bij uw specialist, apotheek of de GGD?
Thuisarts.nl en moetiknaardedokter.nl
Hier kan accurate en betrouwbare informatie gevonden worden waardoor het soms niet eens meer nodig is om langs de huisarts te gaan.
Vaccinatie
Heeft u een vraag over de (covid) vaccinaties, kijk dan eerst op de website van de overheid.
Online Patientenportaal
Verder kunt u bijvoorbeeld herhaalmedicatie aanvragen, lab-uitslagen bekijken, een afspraak maken voor een bezoek aan de huisarts, een e-Consult aanvragen (antwoord binnen 2 werkdagen) en betrouwbare informatie over uw aandoeningen en medicatie raadplegen via Mijngezondheid.net
Uiteraard kunt u altijd contact met ons opnemen als dat nodig is. In geval van een levensbedreigende situatie, kies 1.